Mallorca II. | 2017

0:43

Tak dnes som späť s druhou časťou fotočlánku z Malorky. Minule som sa venovala miestu, kde sme boli ubytovaní, ale dnes by som vám chcela predstaviť hlavné mesto, a to je Palma de Mallorca. Toto miesto som navštívila druhýkrát. Tentoraz sme si vypožičali bicykle a v hlavnom meste sme boli asi za takých tridsať minút. Cesta, ktorá sem vedie vám vie tiež ponúknuť úžasnú scenériu, ktorá vám berie dych. Ak by ste však boli pohodlnejšie typy, stačí nasadnúť na jednu z liniek, ktoré idú z El Arenal a ste za pätnásť minút v Palme.




Palma je samo o sebe dosť historické mesto. Keby vám v El Arenal chýbala kultúra, čo podľa môjho názoru určite bude, nakoľko to je čisto turistické miesto s úžasným nočným životom, tak je Palma to pravé miesto pre vás. Nájdete tu historické budovy, romantické a pre mňa naozaj čarovné uličky, v ktorých sa túžite stratiť, miestne stánky, aleje paliem, ale aj kopec reštaurácií, námestí a promenád s množstvom obchodov. Čo ma naozaj najviac hnevá je, že sme sa nestihli pozrieť do majestátnej katedrály, ktorá je dominantou mesta. Keď sem niekedy pôjdete, tak ju určite nepremeškajte, tak ako my! 



Čo sa týka gastronómie, tak niečo ako národné jedlo je Paella. Vôbec sa toho nemusíte báť, je to dosť podobné ako rizoto, ale určite odporúčam, aby ste si ju dali s plodmi mora, určite neoľutujete. Veľmi ma mrzí, že nemám fotku, ako toto jedlo vyzerá, ale chutiť vám určite bude. Ďalším ich jedlom je tapas, čo vám nemôžem viacej kategorizovať, lebo ide o také väčšie "jednohubky", ktoré sa pojedajú pri víne. Môže to byť naozaj čokoľvek. My konkrétne sme mali mäsové guľky v rajčinovej omáčke. 





Španielsko je pre mňa naozaj srdcovka. Na tomto ostrove som bola už tretíkrát a naozaj ani jedného neľutujem. Stále je čo spoznávať. Určite odporúčam navštíviť Palmu, lebo tu naozaj budete pociťovať ich kultúru, budete počuť ich jazyk, zažijete ich temperamentnosť. Čo som si z tejto dovolenky odniesla je, že život treba prežiť, nestresovať sa a niekedy mať jednoducho v paži. Ako by povedali Španieli, mañana. Užite si ostatné fotky, ktoré som pre vás vybrala a trochu vypnite, len tak, kvôli sebe. 












Alex ~

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram