Strong trio | Yves Rocher products

0:46


Prajem vám krásny a ničím nerušený piatok. Máme tu koniec týždňa a ja vám zároveň prinášam niečo na prečítanie. Na mojom instagrame @alex.stvrtecka som nedávno pridávala fotku s micelárnou vodou od Yves Rocher, ktorú používam a sľúbila som vám, že sa tomuto radu, konkrétne Sebo Végétal, budem venovať viacej v tomto článku. Tak sa poďme do toho pustiť. 


Produkty som si nekupovala naraz, ale postupne. Túto micelárnu vodu som si obstarala asi pred rokom, keď som nastupovala na univerzitu, keďže som si klasicky zabudla zbaviť vtedajšiu čo som používala. Bola to zrejme moja najlepšia chyba (smiech). Voda má krásnu vôňu, niečo ako lúčne kvetiny a bylinky, pleť krásne vyčistí a nechávajú ju matnú. Tento rad je vyvinutý na mastnú a problematickú pleť. Nie som akurát typ, čo by mal s pleťou väčšie problémy, ale vždy som trpela mastnou pleťou, takže voľba bola jasná. Pleť si s touto vodou čistím každé ráno, večer si väčšinou čistím pleť čistiacimi gélmi alebo peelingami. 



Krém som si dokúpila len nedávno a priznám sa, že som mala trošku obavy, pretože všetky krémy, ktoré som doteraz mala, aj tie, ktoré sľubovali matnú pleť po nanesení, mi síce pleť hydratovali, ale ona ostávala stále mastná. A nie, nie je to tým, že som si krému nanášala veľké množstvo. Ideálne je, keď si nanesiete krém asi o veľkosti hrášku. Tak som postupovala aj s týmto krémom. Prvé, čo ma dostalo bola jeho gélová textúra. Krém sa po nanesení krásne vsiakne do pokožky a tá ostane dlho, dlho bez náznaku mastnoty. 


Posledným produktom z tohto radu, ktorý vlastním je táto čistiaca maska. Vzadu na obale odporúčajú nanášať masku 2x do týždňa. Masku nanesiete, necháte pôsobiť päť minút alebo teda dokiaľ vám nezaschne a opláchnete. Maska sa mi páči najmä v tom, že mi vytiahne mastnotu z pokožky tváre a tá ostane dlhšie matná. Zároveň po používaní tejto kozmetiky mám pleť naozaj hydratovanú a no dotyk je nádherne jemná. 



Dúfam, že tým, ktoré majú problémy s mastnou pleťou ako ja tento článok pomôže a že budete mať rovnako dobré skúsenosti ako ja. Je tu aj niekto taký, kto používa túto kozmetiku? Ak áno, budem rada za každý ohlas. 

Love, Alex 





You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram