Christmas time | 2017

4:51


Dnes by som vám všetkým v prvom rade chcela popriať krásne vianočné sviatky. Dúfam, že ste si užili sviatočnej pohody a pod stromčekom našli všetko, čo ste očakávali. Ja by som sa chcela s vami po dlhej dobe podeliť o moje zážitky z tohto obdobia. Tak sa poďme do toho pustiť.





Nakoľko bol tento semester dosť hektický, tak som toho nestihla tak veľa, ako som mala  pláne, ale našťastie mi to nezabránilo zrealizovať aspoň niektoré výlety a podobne. Tým, že študujem v Nitre, tak prvé trhy, ktoré som navštívila, boli práve tam. Bohužiaľ boli na mňa príliš suché a vôbec ma nenadchli, takže odtiaľ nemám ani fotku. Neskôr som s priateľom a niektorými spolužiakmi zašla do Trnavy, kde boli trhy podstatne krajšie.


A konečne som tento rok navštívila aj vianočnú Prahu. A to bolo  úplne o niečom inom. Naozaj palec hore, ľudia boli veľmi milí, nikto sa nestrkal, takže môžem len chváliť. Veď sa sami pozrite na fotky.












Keďže som bola v Prahe deň pred Vianocami, tak to bolo hektickejšie, ale určite neľutujem. A našťastie nebola ani veľká zima. V Prahe sme nasiali vianočnú náladu a mohli na ďalší deň naplno sviatkovať. Ešte sa s vami podelím o pár fotiek od nás doma a ukážem vám ten najmilší darček, aký sme len mohli dostať. Prajem vám ešte raz krásne sviatky plné pohody a dúfam, že ste z tohto článku nasiali ešte trošku vianočnej nálady. 






Alex . 


You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram