Gold is good | Make-up tutorial

10:44


Ahojte. Keďže mal minulý návod na líčenie dobrý ohlas, čo sa týka zhliadnutí, tak som sa rozhodla nafotiť ďalší. Tento make up je jednoduchší a nie je ani taký výstredný. Pokojne si ho môžete vyskúšať aj teraz cez víkend a nič by ste tým nemali pokaziť. Tak sa poďme pustiť do toho!
Používala som dosť podobné prípravky ako minule, takže dúfam, že sa v tom nestratíte, ale ak by ste náhodou predchádzajúci článok nečítali, tak ho nájdete tu.





Väčšinu tieňov som používala z novej paletky očných tieňov od Gabriella Salvete. Líčenie je ladené do hnedej a medenej farby. Štetce som používala výhradne tie, ktoré sú na fotografii vyššie. Make up, korektor boli ako minule a plus som na kontúrovanie použila tmavý make up od NYC. Tak sa poďme pustiť do samotného návodu.




Ako pri predchádzajúcom líčení,pleť dôkladne očistíme od mazu a nečistôt. Ja som použila micelárnu vodu od Yves Rocher. Na vyčistenú pleť dôkladne naneste krém, ktorý používate a poriadne ho rozotrite po celej tvári. Pleť by nemala ostať mastná, ale hydratovaná. 






Ak máme pleť pripravenú, tak veľkým plochým štetcom najprv nanesieme jemne hnedý tieň na nepohyblivé viečko ako na fotke. Ja som nanášala druhý tieň zľava na vyššie uvedenej fotke z paletky od Gabriella Salvete. Ak máme hotové, tým istým štetcom nanesieme tmavšiu hnedú (nemusíte sa báť tých farieb, takže nešetrite, proste primerané množstvo) a opakujeme nanášanie v rovnakom pohybe a na rovnaké miesto. Tento tieň som nanášala z paletky od Catrice. 






Na prvých dvoch fotkách môžete vidieť výsledok. Teraz príde na rad pohyblivé viečko. Tentokrát si zoberieme malý plochý štetec, na ktorý nanesieme tieň v medenej trblietavej farbe, takže v určitých situáciach bude vzbudzovať zlatavý nádych. Tento tieň som nanášala taktiež z paletky od Gabriella Salvete, konkrétne štvrtý zľava. Tieň nanesieme na celé pohyblivé viečko a zapracujeme ho do hnedých tieňov, aby sme odstránili hranicu. 




Posledným tieňom, s ktorým budeme pracovať je sýto červený. Maličkým štetcom ako vidíte na fotke nanesiete menšiu vrstvu červeného tieňu a aplikujete ho do vonkajšieho kútiku pohyblivého viečka ako vidíte na fotke. Následne ho druhou stranou štetca rozpracujete dostratena, takže sa vonkajšie viečko bude od vnútorného mierne odlišovať a červený tieň tomu dodá nový nádych. 






Tak oči máme hotové. Hubkou na make up nanesieme jemnú vrstvu. Ak sme hotové, pokračujeme nanesením korektoru, tento konkrétne mám od Catrice, a dostratena ho rozpracujeme ako na fotke. Druhou hubkou nanesieme tmavší make up alebo korektor na lícne kosti a taktiež ho dostratena rozpracujeme a plus ho jemne nanesieme po celom oblúku pod vlasmi. 








Poslednými krokmi sú už len malé úpravy. Jedným z plochých štetcov nanesieme tmavohnedý alebo čierny tieň pod viečko, aby sme podtrhli líčenie. Keď máme tento krok hotový, stačí ak oči dokončíte maskarou. Samozrejme ak sa rozhodnete pre linky, nič vám nebráni, ale ja som líčenie dnes zvolila bez nich, aby mohol tento návod slúžiť aj začínajúcim dievčatám, ktoré nemajú toľko skúseností s maľovaním. 
Keďže už máme takmer všetko hotové, stačí naniesť kontúrku na pery. Ja som použila kontúrku od Dermacol a zafixovala som to matným rúžom v rovnakom odtieni od značky NYX. Nakoniec som naniesla už len rozjasňovač týmto smiešnym štetcom, keďže som si ten správny zabudla na intráku, tak len pre inšpiráciu, keď si neviete rady :D 





Tadááá, tak tu je výsledok. Dúfam, že sa vám bude aj tento návod páčiť a pevne verím, že vám poslúži viac ako ten predchádzajúci, keďže nie je taký vyzývavý. Napíšte mi, či sa vám páčil, či ho vyskúšate alebo či sa vôbec líčite! Budem veľmi rada za každý ohlas. 

Vaša Alex . 


You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram