How to I care | My hair

3:30


Taaaak, vítam vás u nového článku. Dnes sa chce trošku povenovať starostlivosti o vlasy. Keďže ja osobne nosím väčšinou vlasy až po pás, tak som viac-menej nútená sa o vlasy starať dôkladne. Aj keď uť dlhšiu dobu rozmýšľam, že by som vlasy dala ostrihať, tak sa neviem poriadne s touto oredstavou stotožniť. Uvidíme, čo prinesie čas. V tomto článku by som vám však chcela načrtnúť taký každidenný chlieb, čo sa týka mojej starostlivosti o vlasy.



Ako môžete vidieť na fotkách, tak vlasy som si nedávno dala zosvetliť, takže bolo potrebné venovať vlasom ešte väčšiu pozornosť. Čo sa týka umývania vlasov, tak u mňa to je väčšinou každý deň, ale najideálnejšie je nechať vlasy 1-2 dni bez umývania. Dôvod, prečo si ja umývam vlasy každý deň je, že sa mi rýchlo mastia a ja som na to vyložene alergická. Šampón používam Head&Shoulders Total care, ale raz za čas vyskúšam aj niečo nové. 





Čo sa týka balzámov a kondicionérov, tak tie striedam častejšie. Milujem balzámy od značky Garnier, lebo po nich vlasy ostanú krásne hebké. Najviac však používam kondicionér od značky Kallos, lebo na moje dlhé vlasy vydrží pomerne dlho. Práve teraz som však veľmi spokojná s touto penou do sprchy, ktorá vlasy vyživí a zanecháva ich hebké aj napriek svojej penovej forme. 
Mojím problémom s vlasmi je, že vrch hlavy sa mi rýchlo mastí a končeky mám veľmi suché. Preto používam aj tento hodvábny olej od značky Elséve. Aplikujem ho asi na polovicu vlasov a tie sú potom vyživené a hodvábne hladké. 
Na fotkách môžete vidieť taktiež rozčesávací sprej od Nivea, na ktorý nedám dopustiť. Vlasy sa perfektne rozčešú a nádherne po ňom voňajú. Taktiež majú výživné látky, takže to je ďalšie plus. A posledným prípravkom, ktorý nesmie chýbať je suchý šampón. Práve teraz využívam tento od značky Got2be. Je efektívny a má nádhernú vôňu. 




Čo by som chcela vyzdvihnúť ako posledné, je to táto voda pre lesklé vlasy od Yves Rocher s vôňou malín. Aplikácia je veľmi jednoduchá. Len pár kvapiek vmasírujete ku korienkom hlavy a rozčešete. Veľmi vhodná pre mdlé vlasy. Tak to je odo mňa pre dnešok všetko. Napíšte mi aké produkty používate vy a či máte problematické vlasy alebo ste jedna z tých šťastnejších!

Vaša Alex .


You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram