New in | Intimissimi & Pandora

6:21

Zdravím všetkých u dnešného článku. Pevne verím, že ste po sviatkoch oddýchnutí a pripravení sa vrátiť do každodennej reality. Ja som našťastie doma až do polovice februára, ale prajem všetkým pevné nervy s návratom do práce/školy. Aj napriek mojej "dovolenke" som sa rozhodla, že sa pustím spolu s vami do práce. Jednou z mojich priorít, ktoré som si predsavzala do roku 2018 je aj viac sa venovať blogu. Mám už pár nápadov, ale ešte chvíľku potrvá, čo ich zrealizujem. Dnes by som vám však chcela niečo povedať o podprsenke z novej kolekcie Intimissimi. Tak šup, šup... poďme na to!

Túto podprsenku som naozaj veľmi chcela od prvej reklamy, ktorú som na ňu videla. Okrem toho, že tvárou reklamy bola úžasná Dakota Johnson, ktorú zbožňujem pre jej nenútený štýl, tak sa mi neskutočne páčilo spojenie čiernej a krémovej farby v saténovom prevedení. Podprsenka je úplne ľahučká a mäkká, prsia drží naozaj dobre, čo som bola prekvapená, lebo sa necítim ako vo zveráku, čo je tak, bohužiaľ, u iných podprseniek. Takže ak rozmýšľate o nejakej dobre investícii do oblečenia, určite odporúčam. Podprsenka stála necelých tridsať eur, čo nie je taká horibilná cena a určite sa to oplatilo. Okrem toho perfektne sedí pod rôzne blúzky vďaka jej ramienkám z krajky. 



Ďalšia vec, ktorú vám chcem len tak v skratke ukázať sú šperky, ktoré som dostala na Vianoce. Jednou z nich je náramok z Pandory. Už dlho som po jednom túžila a je fakt úžasný. Ak aj náhodou nie ste rady ovešané všelijakými "cetkami", tak tento náramok je elegantný a minimalistický. Ja ho mám zladený do striebornej a kráľovsky modrej a ak si dáte len nejaké maličké náušnice, tak krásne vynikne. No a na poslednej fotke môžete taktiež vidieť ďalšie doplnky. Keďže som si v poslednej dobe obľúbila gold alebo rose gold  doplnky, tak som sa týmto taktiež veľmi potešila. 




-Alex .

You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram