LC macaroons | recipe

5:54


Poslednou dobou sa mi to tu článkami s receptmi roztrhlo. Chcela som to zverejniť trošku neskôr, ale nedalo mi to a tak vám opäť spisujem ďalší recept. Viete, milujem otázky typu: "Ty si LC? Tak to nemôžeš nič sladké a bla, bla, bla..." Paradoxne by som asi povedala, že práve pri tomto type stravovania jem pestrejšie ako normálne. Všetko je to o tom chcieť. Vyjsť z komfortnej zóny a hľadať tie spôsoby. 
Čo sa týka makroniek, tak tie som zbožňovala vždy. Proste taká štýlová a chutná jednohubka. Dá sa vyrobiť mnoho príchutí a práve preto nikdy neomrzí. Nie som žiadny expert, čo sa kuchyne týka. Navarím, ale žeby som bola nejako extra kreatívna sa nedá povedať. Ale pri tomto som chcela zaexperimentovať a dá sa povedať, že sa celkom vydarili. Prosím, nečakajte presnú konzistenciu makroniek, ale môžem povedať, že chuťovo sú veľmi podobné. Ja pevne verím, že sa vám podaria a dúfam, že vám budú aj chutiť.

1 hrnček mandlí
2 bielka
xylitol

KRÉM
40g maslo
2 žĺtka
1PL mascarpone
xylitol

Začneme tým, že si mandle pomeliete na múku. V prípade, že máte mandľovú múku, tak tento krok preskočte. Pomleté mandle na múku preosejte a odložte. Bielka umiestnite do väčšej mise a vymiešajte z nich sneh. Počas šlahania do bielok pridajte xylitol (alebo iné, nie tekuté, LC sladidlo) podľa vlastného uváženia, ja osobne som dala 1,5 PL, a vymiešajte do tuhého snehu. V tejto chvíli môžete pridať farbivo, ak chcete, ale hneď upozorňujem, že klasické potravinárske farbivo nie je LC, najlepšie bude pridať trochu kakaa. Ďalším krokom je pridať mandľovú múku. Poriadne a opatrne spolu ingrediencie zmiešajte. Malo by sa vám vytvoriť stredne tuhé cesto. To nechajte 30 minút oddychovať. Medzi tým si nachystajte potravinárske vrecúško a predohrejte rúru na 150 stupňov. Cesto vložíme do vrecka a na papier na pečenie pomaly vytláčajte kolieska v tvare makroniek. Naplneným plechom párkrát udrite, aby z cesta vyšiel prebytočný vzduch a nechajte makrónky oddychovať ešte aspoň 10 minút. Potom vložte do rúry a pečte podľa potreby. Dajte tomu hlavne čas. Makrónky potom dajte vychladnúť, odlepte od papiera a plňte krémom. Všetky ingrediencie dajte do mise, pridajte sladidlo podľa potreby (ja som nesladila) a vyšlahajte. Prajem dobrú chuť a dajte vedieť, či sa podarili!

You Might Also Like

1 komentárov

Like us on Instagram