Pecan butter | recipe

9:11


Aj vy tak milujete orechy?  A maslo z nich? Tie by som osobne mohla jesť od rána do večera. Problémom väčšiny kupovaných masiel je, že maj pridané látky a hlavne cukor. Osobne veľmi neholdujem pekanovým orieškom. Majú takú trochu trpkú chuť. No a keďže sme ich mali doma veľa, tak som sa rozhodla z toho vyskúšať maslo. Recept je naozaj veľmi jednoduchý a čo je dôležité, tak "trpkosť" pekanovýh orechov zmizla. Tak sa poďme do toho pustiť. 



Na celý recept potrebujete len 3 ingrediencie. Ak by ste chceli mať maslo menej sladké, pokojne môžete vypustiť stéviu. V podstate by išlo maslo spraviť klasickým spôsobom, že len rozmixujete pekanové orechy, ale ja som pre chuť a konzistenciu (ktorú som ani nedosiahla :D) pridala aj kokosový olej. Najdôležitejšie je mať kvalitný mixér a trpezlivosť. Toto maslo na fotke som mixovala v maličkom mixér, takže tip pre vás znie, aby ste orechy umiestnili do väčšieho a výkonnejšieho mixéru a obrnili sa štipkou trpezlivosti. Maslo bude potom redšie. No a poďme už na samotný recept.

250g pekanových orechov
1 PL kokosového masla (cca 30g)
stévia podľa chuti (nemusí byť)

Orechy nasypete do mixéru a pomaly začnete mixovať. Neprežeňte to s rýchlosťou, pomaly ďalej zájdete. Ak už sa tvorí jednotná hmota, pridajte lyžicu kokosového oleja a stéviu. Všetko vymixujte do riedkej textúry. Ak by ste chceli maslo v takom stave ako je na obrázku, stačí prestať mixovať skôr. 



You Might Also Like

0 komentárov

Like us on Instagram